Хуш, Укытучы елы да ахырына якынлашып килә. Гадәттәгечә, әллә нинди реформалар
турында сөйлиләр. Алда мәктәпләрне "киләчәк” проекты көтә икән. Мин аның төп эчтәлеген
белмим, шулай да укытучылар өчен дә, укучылар өчен дә уңай яклары күп булмас шикелле.
Тәҗрибә шуны күрсәтә: алдагы реформаларны да аларны тормышка ашыра башлаганчы күкләргә
чөеп мактыйлар иде дә, соңыннан җитешсезлекләре, кимчелекләре, эшләнеп, уйланып бетерелмәгән
яклары килеп чыга иде.
Әле оптимизация процессы тукталмаган. Оптимизация латинча "оптимум” сүзеннән ясалган.
Татарчасы "иң яхшы”га туры килә. Ягъни, тагы да яхшырак шартлар тудырылырга тиеш.
Ә безнеңчә, ул мәктәпләрне берләштерү генә. Моның өчен аерым проект та төзеп торасы
юк: әгәр мәктәпкә беренче сыйныфка кабул ителерлек бер генә бала да юк икән – ул
мәктәпне оптимальләштерәләр дә куялар.
...
Читать дальше »