Дђреснећ нђтиќђлелеге ничек бђялђнђ? Укытучы џђм укучылар эшчђнлеге ничек, нинди формада љйрђнелђ? Бу сорауларга ќавапны дђрескђ анализ ясаганда табарга мљмкин. Анализ идарә функциясе џђм педагогик эшчђнлекне љйрђнњ методы буларак та карала.
Анализ мђктђп ќитђкчелђренећ идарђ эшчђнлегенећ мљџим бер юнђлеше булып торды џђм хђзер дђ ул шулай булып кала. Заман исђ бу эш методикасын њзгђртњне талђп итђ. Кереп утырган дђрес турында формаль, мәсьђлђнећ асылына тљшенмичђ, субъектив рђвештђ генђ сљйлђњ џђм моны дђрескђ анализ ясау дип исђплђњ бик зарарлы, ул укытучыныћ иќади њсешенђ, укыту-тђрбия процессын камиллђштерњгђ киртђ булып тора. Фђндђ дђрескђ анализ ясауныћ тљрле типлары џђм тљрлђре бар. Ђмма гамђли эштђ аларныћ барысы да бер нђрсђгђ: дђрескә комплекслы анализ ясауга кайтып кала. Аныћ асылы тњбђндђгедђн гыйбарђт: мђктђп ќитђкчесе њз планы нигезендђ яки буш вакыты булганда дђрескђ кереп утыра; соћыннан дђрескђ анализ ясый (хђзерге заман дђресенђ куелган талђплђрне њзе аћлаган дђрђќђдђ, укытучы кулланган алымнарга аћлатма биреп, њзе књргђн дђрес турында сљйли). |